lockfagel

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Emelie - 4 augusti 2010 14:16

Give me a sec, I'll figure something out.. xD


"Nu toppar vi nördighetslistan.." - Kristin :)

Hon sa så.. jag förstår inte vad hon menar? *sarkastisk* Allt vi ska göra är att gå på en twilight-träff på fredag, inget nördigt med det? HA! :D

Sant, vi ska faktiskt på en twilight-träff i Göteborg på fredag, och det var min idé.. xP Blir nog skitkul :)

   Vi ska träffa två tjejer från www.thetwilightsaga.se, tillsammans med fler nördar, i Gbg och ha roligt - awesome xD Måste läsa på inför frågesporten, ska bli roligt att få testa hur nördig man verkligen är xD


Vi toppar nog snart den någorlunda normale twerden.. Jag menar, vi är ju inte direkt som dem som stalkar skådisarna, tatuerar Twilight-saker, etc.. Det är bara.. weird o.o


Inte mycket mer att säga kring detta.. har legat i sängen i två dagar och läst.. Läste ut de släppta House of Night (på engelska) och älskade sista boken, har snart läst ut Fallen ängel av Becca Fitzpatrick (som jag började på igår), sen ska jag läsa Linger av Maggie Stiefvater (2:a boken i Wolves of Mercy Falls serien) och sen får jag väl återgå till min älskade lista, med en ny bok med ^^


1. Linger av Maggie Stiefvater

2. Fallen av Lauren Kate

3. Evermore, Blue Moon och Shadowland av Alyson Noël

4. Mörkrets röster av Magnus Nordin

5. Prom Nights from Hell av Meyer, Cabot m.fl

6. Vampire Diaries volym 1 av L.J Smith

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards