lockfagel

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Emelie - 15 augusti 2010 10:41

True Blood vs. Twilight ^^'  Ni kan nästan spola fram till 2:10, Sookie och Bella är trista.. We want Edward and Bill! 8D

 

Quick update

Okej, så ska åka iväg strax, men vi kan väl lika gärna ha en liten update:

På torsdag ska jag och Emma se Vampires Suck, vilket kommer bli awzum, och sen börjar skolan om en vecka (*panic*).


Hittade videon ovanför igår, den är lite smårolig men som sagt är Bella och Sookie trista, så spola fram till F! MY! LIFE! vid 2:10.. där är det rätt roligt ^^'


Ehm.. har snart läst ut Linger.. och jag hittade en jättebra låt häromdagen när jag tittade på fanvids för The Mortal Instruments av Cassandra Clare, jag funderar på att läsa dem böckerna. Och, eeeverythingyouneed gör jättebra fanvids på youtube, sök upp den personen ^^' Hade bra videos till Shiver, Hush, hush och självklart The Mortal Instruments. Dock använde denne person samma skådisar till de olika böckerna lite ofta, ett minus där. Men ni kan titta ändå ^^


Här har vi låten "Villain" by Hedley - enjoy!


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards