lockfagel

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Emelie - 18 augusti 2010 17:47

JÄÄÄVLAR VAD SNYGG DEN ÄR!

 

45 dollar

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, GE MIG!

Den är så fiiiiin <3 Jag vill köpa den.. den är dyr.. den kommer från USA.. frakten är dyr. Men vill ha ändå! :D


Fick ett Paramore-ryck här idag, har knarkat deras låtar i några timmar nu. Dem är nonerade till 'Best Rock Video" på MTV, med "Ignorance", och det är även 30 Seconds to Mars, "Kings and Queens", och Muse, "Uprising" (Teddy bears!).

Ehm.. Hayley är med och sjunger i låten "Airplanes" - B.o.B {tack vare Hayley tycker jag nästan om den}.


Jo.. äh.. vad var det jag skulle säga? Jo, juste! JAG VILL HA TRÖJAN!


    


We want the airways back

 

Everybody sing like it's the last song you will ever sing

Tell me, tell me, do you feel the pressure now?

- Born for this -

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards