lockfagel

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Emelie - 26 augusti 2010 21:20

Hahha, om det vore så väl xD

 

Skolstart!

Jo, nu har väl de flesta skolor börjat igen här i landet, och för mig innebar det i måndags att börja nian! *gasp* Sista året i grundskolan, jag har lite blandade känslor inför det:

Panik för att välja linje och gymnasie i vinter.

Glädje över att det är sista grundskoleåret.

Irritation men hallå, det är skolan!

Flömm för att man fick träffa alla härliga människor igen :D


Och inte ska vi ha en mjukstart första veckan i skolan, nej vi kör läxa på en gång! Nu var det ju visserligen bara att göra ett test på svt.se om vilket parti som passade en bäst och sedan läsa om det partiets valfrågor. Lätt, right? Men johooo, nu ska vi ha något prov eller något nästa vecka på det!

Och matten körde vi igång lite mjukt med, och imorgon blire diagnos för att våra nya lärare, Olga (och nej, hon är inte rysk.. hon är tydligen helsvensk), vill veta hur vi ligger till och vad vi behöver jobba på lite mer individuellt.


Idag hade vi klassens dag, något som visade sig vara att titta på Percy Jackson och kampen om åskviggen i skolan (den var rätt bra ^^) och sedan gå och ut spela frisbeegolf. Frisbeegolf var det nästan ingen som gjorde, dem "jobbiga" som jag föredrar att kalla dem gick en promenad eller nåt och killarna (de som inte är jobbiga) spelade frisbeegolf medans vi kvarvarande tjejer följde med och tittade på. Det var rätt roligt, tror det var mest flömm xD Sen fick vi ju sluta tidigare - härligt!


I fredags köpte jag Remember Me på Ica Maxi i Kungälv (den är så braaa!) och tittade på den, sen åkte vi till Lysekil över lördagen och seglade ^^ Härliga vindar, lite byigt men när det väl kom en by så gick det undan :D


Tror det var allt, plus att det är kväll och jag är dödstrött.. så godnatt! xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards