lockfagel

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Emelie - 28 augusti 2010 22:22

Zac Efron Totally Looks Like This Girl From an Old Yearbook


HAHAHAHAHAHHAHAHHA!!!

Alltså, bara rubriken är ju rolig nog xD Och det som är ännu värre är ju att han faktiskt gör det! xD Hittade skitmånga sånna här på www.totallylookslike.com xD


This woman Totally Looks Like Brendan Fraser

This Woman Totally Looks Like Brendan Fraser

 

Robert Pattinson Totally Looks Like A Feather Duster

Robert Pattinson Totally Looks Like A Feather Duster

 

Jacob Black Totally Looks Like Alpaca

Jacob Black (Taylor Lautner) Totally Looks Like Alpaca
(the hilarious thing is that it's kinda true xD)


Robert Pattinson Totally Looks Like Gargamel From Smurfs

Robert Pattinson Totally Looks Like Gargamel From Smurfs

(HAHAHAHAHAHAH!!)


Och JAG tycker att Logan Lerman är läskigt lik Zac Efron.. eller i alla fall i Percy Jackson o.o

 

Men Logan Lerman är ju så förbannat söt att man vill äta upp honom! <3

Oh god.. I'm melting <3

Av Emelie - 28 augusti 2010 15:49

    

Oh my freakin' god! 


Jag insåg det inte förrän nu.. oO'

DET ÄR JU SAMMA TJEJ! :o

Okej, jag ska förklara: när jag var i Spanien i våras köpte jag de två första böckerna i The Immortals av Alyson Noël, första boken heter Evermore och visas här ovanför. Och den här andra boken, North of Beautiful av Justina Chen Headley, är en bok som jag sett på amazon och som jag funderar på att köpa.. nu insåg jag att det samma tjej på omslagen! AWESOME! Jag är ju grym xD


Det var allt jag ville säga xD Haha, hare gött

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards