lockfagel

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Emelie - 3 september 2010 23:48

I totally agree.


Trött. Tröttare. Tröttast.

Fy fan vad trött jag är.. jag är förvånad att jag klarade av veckan, som varit hur stressig som helst. Först så kör skolan upp en på mornarna så att man inte får sova (det är förjävligt), sen ska vi plugga.. *petar* Äckligt ord.

Ni vill inte höra om min vecka, men vafan bryr jag mig? Skyll er själva.

Eftersom mamma opererades i måndags (bytte ut höften, någon skada) så åkte vi och hälsade på henne efter skolan fram till igår (torsdag) och sen hem till fångarna på fortet och time out. Lägger man till lite skolarbete, sova och äta (aka överleva) så blir man sjuhelvetes trött. Nu tänker ni "Men vafan gör du uppe vid den här tiden om du är så jävla trött?!" Väldigt bra fråga, och ni ska självklart få ett svar: DET ÄR FREDAG! Jag går inte och lägger mig av principsak.. och för att jag snackar med en massa härliga personer på msn osv xD


Fick min film från CDON idag, den som jag beställde i söndags.. Daybreakers :3 Tänkte se på den ikväll, men så glömde jag bort tiden och nu är det för sent. Ska ändå till Kicki imorgon så vi kan se den xD Lovely.


Nej, nu får det vara nog för den här veckan.. är för trött.. borde gå och lägga mig.. snart.

Anyhow, hare gött

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards