lockfagel

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Emelie - 5 september 2010 20:34

              

Jag var bara uttråkad.. but it ain't such a bad idea, huh? 

Well.. mahabbahabba! :D

Åh, helvete.. han är ju så het.. <3

 

Alternative cast.

Jo, ni har säkert hört att vissa tycker att Gaspard Ulliel (heet!) och Emily Browning skulle passa bättre som Edward och Bella i Twilight än Kristen Stewart och Robert Pattinson gör. Den frågan började för läääänge sen, men sen som jag är så kom jag på det i.. eh.. våras ._. Och nu, bara för att jag var uttråkad, så hittade jag lite fanmade pics på google där Emily och Gaspard (heeting!) används som Bella och Edward. Jag håller själv med på ett litet hörn, men jag håller inte helt med. Jag vill inte se Gaspard i en film som Twilight, så att alla jävla snor-fjortis-ungar-som-bara-älskar-filmen ska få dregla över honom.. jag vill ha Gaspard själv! Plus, hur roligt vore det inte med dialekterna? Twilight utspelar sig i USA, och Emily är australienare och Gaspard är fransos xD

Men fina var bilderna ^^


KOM IGEN! Erkänn att han är het.. grrr.. *dregla okontrollerat*

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards