lockfagel

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emelie - 6 september 2010 22:13

HAAHAHAHAHAHAHAH!!!

Ja, vad är ni för några?

Har hört många varianter, själv använder jag mest twerd och twilighter, men här kommer ju lite mer förslag xD Nikki och Kellan var mycket roligare än Rob och Kristen.. o.o GO NIKKI AND KELLAN!

Älskvärt.


Jag säger bara det, ENJOY! xD

Av Emelie - 6 september 2010 19:07

2010-06-20 - PLAN THREE från Black Stage / Pier Pressure

Jacob loves the rain xD

 

Bilder från PP

Haha, åh vad kul det var! Hittade lite bilder som fotografer på området tagit på Pier Pressure i juni, och när jag såg den här bilden på Jacob Lovén, sångare i Plan Three, så kom jag ihåg vad han sa innan dem började spela: "Jacob loves the rain" .. för det regnade.. och Jacob tycker om regn xD Jag var helt galen när dem spelade, det var så awesome!

Plan Three spelade nu i helgen i Norrköping på invigningen av Bandit Rock där, eller nåt, och jag ville gå! Jag har spammat deras facebook-sida med "KOM TILLBAKA TILL GÖTEBORG!!" Tyvärr kunde jag inte åka till Norrköping, plus att det var 18-års gräns eller nåt, så men, men. Nästa gång dem kommer till Gbg, då är jag redo! :D


2010-06-20 - PARAMORE från Red Stage / Pier Pressure

Hayley under Paramores spelning på PP :D

 

Källa: Rockfoto.se

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards