lockfagel

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Emelie - 7 september 2010 18:03

   

Tja, "Vampires Suck" var ju sjukt rolig! xD


Nämen HALLÅÅÅ! *dregla*

 

Ja, jag är grymt knäpp.

Har antagligen inget bättre att blogga om för tillfället, så vi kör på killar som jag tycker är snygga ^^' Gaspard Ulliel är helt klart min favorit-snygging just nu (aaah.. *le drömskt*), men det betyder inte att jag tänker lägga upp bilder bara på honom, nej, jag nöjer mig med att ladda hela hårddisken med Gaspard-bilder.. mahabbahabba! *dregla*

  Anyhow, anyway, ser ni snubben här ovanför? Jo, ni har säkert redan listat ut det, men det är snyggingen som spelar Edward Sullen i Vampires Suck, som förövrigt är sjukt rolig, men har rätt kass story. Han är grymt mycket snyggare i verkligheten.. Matt Lanter.

Fick nyss reda på att han varit med i Disaster Movie också.. hatar den filmen. Den är så jäääääävla dålig! Mattie, var med i bra filmer istället ^^'

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards