lockfagel

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Emelie - 20 september 2010 17:31

Gary Oldman


That's the spirit we're talking 'bout!

Jag vet inte, kändes som om det var dags för ett inlägg här igen.. we're taking one step at the time. Och hur kan man inte älska katten i Com Hem reklamen?! xD

Ehm.. håller på att skriva en berättelse (bok, novell, whatever), som ni INTE får läsa (Hanna, Gaggo, Emma, Kicki.. don't bring it up), och fick värsta hjärnsmällen *goes Jimmy Neutron-style* igår kväll när jag försökte somna.. och det kliade i öronen så jag fick knäppen. Tittade på Music & Lyrics med Hugh Grant igår kväll, även om jag också satt i skräddarsits i min säng (vilket gjorde ganska ont efter två timmar!) med datorn i knäet så jag var väl inte jätteuppmärksam.. xD Bortsett från att jag inte var uppmärksam, så var den inte något särskilt.. tyvärr.


Uhm.. vad mer? Katter är härliga :3 Hittade en bild på min mobil med min syrras katt som låg och sov.. den var skitgullig, och nu är den min bakrundsbild. All reklam med katter blir genast mycket roligare: katten i com hem reklamen, katten som säger "jag gliiiiiider"... eh.. Jag är övertygad om att Icas reklam skulle bli helt epic om en katt var med, eftersom katter är awesome och ica-reklam är awesome :D

    Skriver lite random, mina kära vänner.. Kan inte sluta titta på katten från com hem.. Haha, den visas som reklam här på bloggplatsen och jag sitter och sneglar på den medans jag skriver xD


Imorgon är det tema skogen! Vad då för nåt, undrar ni, jo det går ut på att vi skickar ut alla nior i skogen en hel dag för att ha NO- och SO-lektioner ute i skogen. Alltså, det här är ju otroligt.. först ska vi betala bussresan själva, även om det är under tvång, sen ska vi inte det.. och sen får vi reda på två timmar innan att det är skolfoto och innan det så ska hela jävla Sverige springa skoljoggen.. fantastiskt. Nu skickar dem ut oss i skogen.. gud, jag älskar skolan.. inte alls sarkastisk xD


Anyhow, may the force be with you, mates.. och jag fick en låda i ansiktet idag x.x not cool. Med lite tur blire inget blåmärke.

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards