lockfagel

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Emelie - 24 september 2010 21:36


HAHAHHAHA!

You know you're in love.. when you're jealous of yourself. Smallville<3


Nice :D

 

Okej, så jag gick från The Host-humör till Smallville/Tom Welling-humör, but is that so wrong? Love! <3

Av Emelie - 24 september 2010 16:32

Jag blev på lite The Host-igt humör..

 

Melanie vs. Vandraren

Jorden har ockuperats av en ras som tar över och kontrollerar människornas sinnen. Men Melanie Stryder vägrar att ge upp!

 

Vi stoppar där, är det någon som har en minsta aning om vart det är jag vill komma? Förmodligen inte. Men jag kom och tänka på det när jag såg den här fanmade postern för The Host - när jag först läste på baksidan av boken (när jag köpte den) så trodde jag allvarligt att det hela skulle handla om Melanies uppfattning av världen, inte Vandrarens. Det kom nästan som en chock när jag började läsa och insåg att det var Vandraren som berättade. Och jag undrar om inte människan som gjort postern här ovan tänkte så hon (MissMagic23 ser jag att det står) med.. Ur min synvinkel ser det ut som att, om det var den verkliga filmpostern, Melanie och Jared är huvudpersonerna. Visst, dem är väl bland huvudpersonerna (jag ser Vandraren och Melanie som första huvudpersoner, och Jared och Ian kommer näst efter dem.. och kanske Jamie). För jag gissar att Sophia Bush (en av mina favoriter bland spekulationerna om vem som ska spela Melanie i en kommande film) ska föreställa just Melanie och Jensen Ackles (<3) ska föreställa Jared (också lite av en favorit, han blir mer och mer tilltalande som Jared).

   Jag är väldigt nyfiken! Kan det inte komma några jäkla nyheter om den kommande filmen? Jag menar, hallå, det var minst ett år sedan Stephenie Meyes annonserade att The Host skulle bli film (visste ni att det finns en japansk/kinesisk film som redan heter The Host?).


Jo, och angående dagens rubrik - jag börjar bli trött på att vänta på nyheter om The Host filmatiseringen. Om dem sabbar det här, ja då sticker jag till USA och klår upp dem (bildligt talat, även om jag gärna skulle vilja).

  Anyway, jag är på The Host-humör, så här har ni två andra posters jag hittade ;)

   

¨

Tom Welling? Ian möjligen?

´

Well, well, well.. Tom Welling som Ian möjligen? Vem den andre snubben är har jag ingen aning om, men jag antar att det ska föreställa Jared ;)

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards