lockfagel

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Emelie - 28 september 2010 21:39

the-vampire-diaries-lost-girls-flashback-stefan-damon-football.jpg

Bröderna Salvatore som människor ;)

 

Det här är för dig, Gaggo.

Igårkväll fick Gaggo för sig att jag skulle skriva lite om Vampire Diaries (Gaggo är mitt lilla VD-freak xD) så det är det jag gör nu. Hittade den här härliga bilden från första säsongen, något som inte alls liknar deras 'vänskap' i boken. Men, eftersom att Hanna kanske läser det här - jag ska inte avslöja mer än nödvändigt (har läst ut The Awakening).


Vampire Diaries börjar sändas igen den 14 oktober!

Jo tack, i våras tog tv6 ett uppehåll med VD över sommaren, och inte nog med det: de visade inte klart hela första säsongen! Nej, de visade fram till avsnitt 18 (tror jag) och nu den 14:e ska de sända resten av säsongen (antar jag). Det är 22 avsnitt i första säsongen (jag såg dem i somras på datorn), och vill vi inte väldigt gärna se slutet? :D

Så, skriv upp det i kalendern (något som Gaggo gjort åt mig redan) - 14 oktober is tha shit!

 

See ya later, guys.


P.S

the-vampire-diaries-lost-girls-elena-stefan.jpg

VD goes Twilight in the forest and a blue shirt.. (isn't it disturbing that they also thought that Elena should be brunette?! She's BLONDE, for god's sake.. Like I said, VD goes twiiiiilight!

 

D.S

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards