lockfagel

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Emelie - 1 oktober 2010 15:30

     

OMG!!

 

*HYPERVENTILERAR -Ylva stirrar på mig..*

HOLY SHIIIIT! BREE SVARADE PÅ MITT MEJL! xD *beter mig som kändisgalning* Visste inte om hon skulle svara, men det gjorde hon! AAHH! Fy fan vad härligt :3


Jo.. mejlet. Jag skickade ju in mina skådis-förslag till tävlingen som Bree anordnar i förrgår, och idag fick jag svar.. vilket gör att jag hyperventilerade lite p.g.a att jag aldrig fått svar från någon författare som  jag mejlat.. Och det är Bree som svarade, det gör ju hela grejen ännu roligare! :3

  Jag vet inte, men uttrycket "xoxo" är mycket vanligare i USA, eller hur? Har hört det på teve och så.. P.C och Kristin Cast skriver ju "We heart you".. lite annorlunda ^^


Hahah, kom och tänka på en sak.. Jag beter mig nästan som fjortistjejerna som gillar Justin Bieber med författare.. är jag awesome, eller är jag awesome? x'D

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards