lockfagel

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Emelie - 2 oktober 2010 13:59

Hej :3

Jag..

..har: precis duschat

..borde: ta på mig ett par byxor o.o

..ska: åka till morfar som ska hjälpa mig med ekologin

..vill: bli klar med det satans projektet någon gång!

..pratar med: Kristin på msn

.. lyssnar på: "Savin' Me" - Nickelback

..vill inte: ha huvudvärk (vilket jag har >.<)

..tycker att: jag är awesome

..är: konstig

..hatar: fortfarande Justin Bieber

..älskar: Kicki<3

..känner: en massa saker; glädje, irritation, depression, smärta, djup..

..undrar: fortfarande vilket språk man tänker på om man är tvåspråkig..

..tänker: fråga Martin från australien det på måndag i skolan.


Igår var det elevens val, jag var i bibblan ^^

I torsdags var det hemkunskap sista lektionen och vi bakade småfranska.. och när jag tittade på bröden trodde Martin att jag skulle ta ut dem för tidigt och sa "You can't take 'em out now! They're as white as a baby's ass" C':

Jag konstaterar fakta: han är knäpp men härlig och jag kommer faktiskt sakna honom när han åker hem igen x''D¨

   Gaggo, Hanna, jag slår er om ni pratar om min blogg òÓ

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards