lockfagel

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Emelie - 14 oktober 2010 19:17

God damn, jag orkar ingen bild för den här datorn är så jäääävla seeeeg att jag hinner skreiva flera meningar innan den snappat upp allt jag hunnit skriva till en ordentlige text! Det värsta är ju när jag snubblar på tangenterna och måste sudda för att skrivas om och det tar ju inte alls tre minuter!!!

Men anyway, kände för att skriva.. ligger i sängen nerbäddad, fullt påklädd i jeans och allt, och jag har tillochmed en filt här med mig. Måste plugga både svenska och spanska (känner att svenskan är mer akut), men har inte radion på mitt rum så jag kan inte spela någon fin skiva högt så att hela jävla Västra Götaland hör mig, så det fick bli spotify och lite hederlig country (Bryan Adams, Dixie Chicks och Lady Antebellum).

   Har städat ur boxen idag - därför förtjänar jag att få sova i ett år - och har bakat småfranska i hemkunskapen (jag fick VG). Uhm.. vad behöver vi skriva? Förutom att jag verkligen hatar sega datorer (aka min skoldator) och vill väldigt gärna slå sönder den med spik och hammare. Den bara 'råkade' befinna sig i närheten av mig med spik och hammare! (vad lustigt, jag skriver ju om nordisk mytologi i svenskan och där har vi ju Tor och hans jäkla hammare)


Om ni hittar några förbannade stavfel i texten så är det för att jag skriver fort och orkar verkligen inte gå tillbaka och ändra mina slarvfel med den här jävla datorn!

   Jo, och Kicki totallt dissar mig på msn så jag får lite damp på detb med.. därför pratar jag med min medägande kaninstrumpa Vendie (aka Nallen) från.. jag kommer inte ihåg vart hon bor faktiskt, så vi kallar henne "bjuråkersbävern".


AHHH!! Nu måste jag verkligen plugga..

psst.. visste ni harr muren runt Midgård är gjord utav ögonfransar? Det står så i asatron xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards