lockfagel

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Emelie - 16 oktober 2010 11:41


Den älskade berättelsen återvänder

Jag är rätt förtjust i gamla krigarfilmer som King ArthurRobin Hood, är det inte självklart att jag tänkte se den nya Robin Hood-filmen då? Den förra jag såg var komedin, som är helt hysteriskt roligt (jag älskar den filmen!), och den nya verisionen som gick på bio i våras är storslagen. Skitbra, så att säga, jag tycker om skådespelarna, jag älskar storyn och tyckte den var rent av awesome. REKOMMENDERAS!

   Nog för att Kicki ringde mig igår mitt i filmen (som är ca 2h 30 min) när hon var på väg hem i mörkret och ville prata för att inte en läskig köttätande växt hon sett i en skräckfilm skulle komma och käka upp henne, men jag tror jag snappade upp det mesta under den stunden jag pratade med henne. Filmen var asbra! :D

Jag är inte besviken! :D




Meet Darren Shan

Jo, efter Robin Hood igår tittade jag på The Vampire's Assistant som jag skrivit om här tidigare (baserad på Darren Shan-böckerna), och jag måste säga att jag blev en smula besviken. Kassa specialeffekter, vargmannen var en docka.. o.o' Nej, Emelie gillar inte dåliga specialeffekter. Och dem har i stort sett tryckt ihop första och andra boken i början, lagt till lite nytt och snabbspolat. Heh, fast jag gillade Mr. Crepsley.. han är rätt k, och när han välte ner Darren från taket.. excellentl ^^' Jo, men den var väl lite smårolig, speciellt i slutet, men inte riktigt vad jag hade väntat mig. Inte för att jag hade väntat mig att den skulle vara asbra, men lite besviken blev jag i början. Den var okej, lite rolig, men knappast en film jag skulle köpa (tack gode gud att jag hyrde den).

  Skådisar sådär, Darren kändes lite.. skum. Evra var rätt cool, Crepsley okej, men Darren kändes mesigare än i boken. Tyvärr. Men helt okej alltså ^^'


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards