lockfagel

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Emelie - 21 oktober 2010 21:15















Sökaren och Jokern (och en hel del gymnasie!)

Aj.. aj.. aj.. aj! Jag har ont i benen för att jag knallat runt på gymnasiemässan idag (jag tror jag kommer välja IB), sen varit i stallet för att ta in hästarna och kom inte hem förrän klockan sju och då skulle jag plugga.. jag måste fortfarande plugga, men nu är det bara till musikprovet imorrn och spanskaläxan..!

   Uhm, elevens val idag.. vi har gjort affischer för att göra reklam för de nya böckerna vi köpte in till bibblan förra gången.. det var trevligt, och vi fick tacos i skolan  ^^' Vi fick första tjing på de nya böckerna som kommit in, jag paxade "Jokern" här ovan av Markus Zusak och lånade även första delen i "Sword of Truth" - You know, första boken i serien som LEGEND OF THE SEEKER (!!!!!!) är baserad på! Älskar teveserien<3

   Hm.. jag har rensat lite bland de fina lapparna jag fick utav allt folk på mässan, och jag måste verkligen plugga.. fuck you Bach and Mozart, and fuck you SPANSKA! òÓ


Hare 

- bävertänder

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards