lockfagel

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Emelie - 28 oktober 2010 21:55

Hey, I think this is a fucking mirror!

 

Mohahaha!

Jodå, på lördag äre fucking halloween (eller?), Bergan ska ha Halloween-fest i sin stuga.. vilken av ryktena att döma är skitläskig.. och jag är rätt skrajsen nu med! Vi ska (surprise, surprise) knacka dörr, bus eller godis, för första gången i mitt 15-åriga liv, och sen hem till stugan där vi kommer se på skräckfilm och förmodligen ligga sömnlösa i rädsla för att stugan är hemsökt eller att vi kommer bli mördade ( det är liiiiiiite svårt att hålla den realistiska, logiska masken här borta).. AAAAAHHHH! *panic*

    Men.. jo.. jag är skraj o.o Aj äm gånna daj!

Imorrn drar jag med Sara till stan, leta reda på Buttericks.. spenderar pengar på maskeradgrejs o.o And then I hope I'm ready to go!


SO-läxa, svenska-inlämning och matte diagnos till imorrn.. Måste verkligen plugga på World War II begreppen, svenskan gör jag på lektionen och matten på lektionen.. förhoppningsvis.. SEN ÄR DET LOOOOOOOV!!!!!!!! :D


And a special treat for Gaggo - Ian Somerhalder (Damon) hace calor! :D (käft, det är korrekt spanska! òÓ)

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards