lockfagel

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Emelie - 29 oktober 2010 21:05


Gbg med Sara ;)

Jo, jag släpade med mig Sara till Gbg och Buttericks (hon skulle också ha lite grejer), men vi köpte faktiskt inget på Buttericks.. vi handlade i kostym-butiken bredvid, whatever-it's-called, och köpte lite grejs ^^ Det var billigare, och inte lika mycket folk.

   Sen släpade jag med Sara till SF-bokhandeln ;) Där köpte jag Clockwork Angel (The Infernal Devices) av Cassandra Clare och Thirst NO.1 av Christopher Pike :D Dem hade inte första delen i The Mortal Instruments (City of Bones) som jag tänkt köpa, så får helt enkelt beställa den från Adlibris eller nåt. Och, tro det eller ej, men jag sitter och lyssnar på Queen - Bohemian Rhapsody -  som i mina öron låter som flera olika låtar i en xD Den är skum!

   Nej, bytte till Whitesnake.. vet inte varför, men det gjorde jag :P

Anyways, imorrn äre Halloween ;) Har ni några planer? Eller gör ni som jag har gjort de senaste 15 åren - sitter hemma, firar inte halloween eller något: vanlig helg.


Men, hare gött kära potatiskarameller ;)

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards