lockfagel

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Test, and I'm bored

Av Emelie - 3 november 2010 17:38

Kär? Nje.. eller?
Önskar du att du bodde någon annanstans
? Ibland

 

Tycker du att du är attraktiv? Ähhh.. vet inte.
Dricker du?
Nej


Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Fructis något..

Vilken parfym använder du? Deo?

Vad är du rädd för? Döda fåglar o.o

Gillar du att tvätta? HAHA, skojar du med mig?

Gillar du berg- och dalbanor? YES BOX! :D

Senaste filmen du hyrde? Robin Hood & The Vampire's Assistant
Senaste
filmen du köpte? Ehhh.. Daybreakers tror jag.

Senaste låten du hörde: "I'd Die For You" - Bon Jovi

Senaste låten du laddade ner? "Famous Last Words" - My Chemical Romance

Senaste TV-program du såg? Lyxfällan


Senaste person du tänkte på? Alv tror jag


Favorit sak att göra: Läsa.. musik.. rida.. kompisar.. galna filmkvällar med kompisar där jag och Emma flömmar ihjäl oss när alla andra sover xD

Favoritsport: Ridning?

Favoritdryck: Mjölk.. fanta exotic, cola, juice.. o'boy.. typ.

Favoritkläder: Jeans och en tröja? oO' SOCKAR! xD

Favoritfilm: Oj, har för många.. Harry Potter.. Remember Me, Top Gun, Ace Ventura.. eller nåt sånt.

Favoritbil: Mammas bil? BMW, vet inte modell.. fast nej, jag gillar volvo xD

Favoritserie: The Legend of the Seeker, Vampire Diaries, Cougar Town, Bones, NCIS, 2 ½ men, Scrubs, Becker, How I Met Your Mother.
Har du någonsin gråtit över en pojke?
Kanske - kanske inte.

Har du någonsin ljugit för någon? Japp

Har du någonsin varit i slagsmål? Ehm.. nja?


Har du någonsin

Har du någonsin träffat någon från internet IRL? Inte än 


Hur många gånger du varit kär? Vet inte 


Hur många gånger ditt hjärta brustit? Inte så många


Hur många

Hur många tjejer du kysst? Ingen.. om inte det räknas att pussa Emma och hon missade xD Inte seriöst alltså.

Hur många personer från grundskolan har du fortfarande har kontakt med? Nian är väl grundskolan, men många xD

Hur många gånger har ditt namn varit med i tidningen? None vad jag vet.

Senaste boken du läste? "North of Beautiful" - Justina Chen Headley
Senaste
personen du fick e-mail av? iTunes xD

Senaste personen du fick brev av? Swedbank xP

Senaste personen du fick sms av? Fia ^^
Senaste
gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag

Senaste saken du köpte? "Clockwork Angel" och "Thirst NO. 1" i SF-bokhandeln.

Vad har du gjort idag? Varit i stallet och haft utvecklingsamtal (på lovet!!)
Var det kul?
Sho, vare väl ^^

Brukar du svära mycket? Heh, inte alls *host host* (a)

När stiger du upp på morgonen? Skola: mellan 07:00 och 07:15

Annars: mellan 10 och 12 kanske?

Vad har du på dig? Paramore-tröja, jeans osv ^^

Vad ska du göra ikväll? Läsa, plugga.. sova xD
Var har du ont?
Huvudet
Kan du stå på händer?
Hell no, inte om ingen antingen håller i mina ben eller om jag står vid väggen.

Salt eller socker? Mm.. att bara ät - salt.

Gillar du ketchup? Yes

Land du vill besöka? UK, Australien.. Kanada ^^


hjärtan brustit på grund av dig? Ingen aning.. o.o
blivit arresterad? Haha, inte än xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards