lockfagel

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Emelie - 6 november 2010 23:22


Let me say hey, hey, hey

Singstar, dans och flömm all night long! Eller, tja.. fram till klockan nio xD

Var hos Fian idag med Emma, Hanna och Kimmie ^^ Vi flömmade i säkert en timme innan vi åt pizza, där vi också flömmade, och sen körde vi singstar i säkert fyra timmar xD Vi gick igenom svenska hits, schlager, 80-talet och Abba xD Jag och Hanna äger på "Night of Passion" - The Poodles xD Haha, typ xD Jag fick stryk i alla låtar, ofc, men jag hade Hanna i mitt lag så vi lyckades vinna några låtar.. och en hel tävling xD Öhm.. tjo, det var en riktigt rolig kväll - we gotta do it again, I'm just telling ya xD


Prov på måndag eller tisdag.. måste verkligen plugga. PLUGG!! Och dollarn har sänkts till 6,60 ungefär, vilket gör att jag ska råshoppa på amazon xD


Och jag ska övertala mina kära föräldrar att låta mig åka till sthlm för att se Within Temptation xD Önska mig lycka till!

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards