lockfagel

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Emelie - 8 november 2010 19:43

'Zup?

Nej, jag bryr mig inte. Haha xD Jag har ett jävla kemiprov imorrn att plugga till (jippie! not) och just nu skriver jag instuderingsfrågor om övergödning.. från biologiboken.. ursäkta, var det inte kemi vi snackade om?

   Jag gillar vanligtvis biologi och kemi, men jag orkar verkligen inte miljöfrågorna.. dem är trista. Jag har hellre ett prov om hur atomer pusslar ihop sig till molekyler!

   Vad gör jag mer? Söker desperat hjälp med instuderingsfrågorna.. jag har fastnat, för övergödning är så jävla triiiiiist!


Första dagen efter höstlovet - how's it feeling? Kul, men jag hatar fortfarande provet.. Plus att jag inte mått så bra senaste veckan (i lördags kände jag mig rätt bra, och jag var ju hos Fia så jag tänkte inte alls på det), men igår var jag bara.. död. Idag var det bättre (hell, you guys don't give a crap, do you? Fuck who cares?), men just nu är det lite sådär.. kanske bidrar kemin och biologin? Jag vet inte, min hjärna kanske lurar mig för att jag inte vill ha prov imorrn?


Fick min nya tröja idag från cdon :D :D :D Check it ooooout!


Oh yeeeeeaaah! :D


Aja, see you later, för jag måste plugga.. och min anteckningsbok trillade just isär.. toppen. Kan det bli bättre..? SHHHIIT! Så ska man ALDRIG säga! Då blir det bara värre!!!

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards