lockfagel

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emelie - 18 november 2010 13:51

Jag hänger med Ipren-snubben..

 Oh, no, what happened?

JAG ÄR HEEEEMMA! Varför? Jo, för att passande nog fick jag ont i magen samma dag som vi skulle ha bolldag i skolan (som jag, for your information, tänkte delta i.. tills jag knappt kunde kliva ur sängen för att hämta en.. DUN DUN DUNDUUUUN - IPREN!), so I couldn't go. Okej, jag ville inte gå, honestly, men jag TÄNKTE gå ändå.. tills det inte gick.. som sagt. Vilket visade sig vara riktigt härligt.. tills det blev så illa att jag började fundera på om jag hade feber också.. JIPPIE!

    Men, jag är hemma (och jag tror ändå att dem har slutat nu eller nåt) och har knarkat Supernatural (teveserie) sen igår kväll kl. 18.. ungefär. Min första säsong av The Big Bang Theory tog slut, så jag tittade på Supernatural - som äger, om jag får säga det så! Jensen Ackles, god I love him xD He's got, and his character is SO much fun! :D Dean påminner lite om.. Damon.. fast han är ingen vampyr, och de är inte helt lika. Men ändå, han är grym och jag älskar honom.

   Det står Barnförbjudet på baksidan av förpackningen (sluta misstolka mig xD) så jag undrade om jag skulle få visa ID när jag var på MediaMarkt i måndags (god, I love that place).. men jag behövde inte det :) So, now I'm really 15, and not underage :D Och, btw, nu när vi ändå nämner 15 - HANNA FYLLDE 15 I SÖNDAGS!!!! :D <3<3 Vi firade, hade kul (busringde en massa xD) och min kusin tror mig inte när jag sa att vi inte var fulla.. Den jäveln, han tror mig inte när jag säger att jag aldrig druckit .__.' Idiot.

   "Hur mår vi idag? Inget illamående, huvudvärk eller något?"

   "Nej, hurså?"

   "Du var ju på 'kalas' igår."

    "Vi drack inte -.-'"

    "Visst, visst.. *non-believer*"

Haha xD Han är som den irriterande, förbannade storebrodern jag aldrig haft.. och aldrig velat ha.. But what can you do, it's family! xD


Okej, eftersom det inte känns som att jag ska spy längre så är det dags för frukost, och jag har fått en plötsligt förtjusning i cornflakes och yoghurt.. det kommer i perioder, vet ni.. Och jag gillar att överfylla skålen.. med väldigt mycket flingor xD Aja, hare gött


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards