lockfagel

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Emelie - 29 november 2010 19:34

Det var något uppfuckat med scrapblog som jag inte fattade så jag körde helt enkelt Prt Sx SysRq istället för att exportera hela skiten.. you know the drill, och den blev lite mindre än vanligt.. vet inte vad dem har gjort för knäppa ändringar, men jag orkar verkligen inte ändra.


Hare


UPDATE

Jag bara gillar bilden xD

Av Emelie - 29 november 2010 18:34

Jag hatar verkligen när folk inte kan engelska i sånnahär foton .__.'

 

Jag känner mig förföljd..

..nej, jag tror inte att världen kretsar kring mig xD men det börjar bli lite läskigt.. väldigt många läskiga samanträffanden. Jag har kanske nämnt lite på skämt att världen stalkar mig, för när jag gör något eller hör om något så pratas det om överallt.. det var skämt, men det börjar bli lite läskigt o.o

   Exempel ett: efter att jag köpt House of Night-böckerna översattes dem

   Exempel två: när jag köpt Evermore (av Alyson Noël) så fanns den som förslag på adlibris (coincidence?)

   Exempel tre: massor därimellan

   Exempel fyra: jag köpte första säsongen av Supernatural och igår (?) berättade jag här att jag älskade bilen i serien (Chevy Impala -67 <3) och IDAG såg jag på NCIS att däckspåren från en eventuell mördares bil var en Chevy Impala 99 !!! Coincidence? I think not.. xD

   Jag kanske bara är paranoid, men det börjar bli väldigt många samanträffanden nu.. lite läskigt. o.o


Anywayz - lyssnar på "Brothers Under The Sun" - Bryan Adams, pluggar till provet imorgon och.. väntar på att mamma ska komma hem så att jag får mat o.o Nu börjar jag förstå min mormors och mors resonemang när jag inte tilläts vara ensam hemma en vecka.. de är rädda för att jag inte ska äta o.o Och jag håller med, jag skulle förmodligen inte äta särskilt mycket om ingen höll ett öga på mig.. påminde mig om att jag borde äta xD Jag är nästan som de fallen med killar/tjejer (?) som spelar wow och som inte kan lämna datorn ens för att äta eller sova x''D


Förslagen för Metaltown nästa år har börjat trilla in redan nu - det kanske blir några bra? Då går jag fan på Metaltown xD Får kolla Pier Pressures hemsida också - kanske blir det en jäkligt härlig sommar i år? Om det kommer några bra artister så kanske lite konserter - kanske språkresa, vem vet? Och tionde året i seglarskolan - jag känner mig erfaren ;) Haha, jag är den enda utom någon av ledarna som har gått i tio år, och de två andra ledarna har gått elva år xD Jag känner mig nästan lite gammal xP

   Plus att i sommar är nian över och gymnasiet väntar, jag längtar faktiskt lite efter att få det överstökat.. fast såklart man kommer sakna många i klassen :) BTW, KLASSTRÖJORNA KOMMER NU I VECKAN! :D


Minora - "A New Dawn"

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards