lockfagel

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Emelie - 10 december 2010 19:47

Jag lyssnar på Green Days American Idiot-album.. och väntar på att idol ska börja så att jag kan se om svenska folket förtjänar någon respekt eller något hopp överhuvudtagen :) Vinner inte Jay, då fan är det ute med det svenska folket - för var omröstning som hålls via teve i Sverige (idol (första säsongen jag tittat på finalen av sen första året), melodifestivalen.. ALLT!) så dör en del av den respekt jag haft för Sverige, det är en skam att tillhöra svenska folket när de är så förjävla dumma i huvudet!

   Nej, jag blir så trött.. Jay Smith vinner, för fan att Minnah skulle kunna ha en jäkla chans? NEJ, för hon är kass. Jay däremot han äger, hans röst är ju underbar!

   Och jag förstår inte VARFÖR dem har satt ihop Holiday och Boulevard of Broken Dreams på spotify-American Idiot o.o Det är dumt.


Nej, I'm outta here - morsan och jag ska ju kolla på final! xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards