lockfagel

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Emelie - 17 december 2010 21:44


Inception var asgrym!

Jag säger bara det: Inception in my heart! <3 Den var sjukt bra - slutet var ju sjukt spännande och hjärtskärande! Jag fattar inte hur nästan hela klassen kunde gå hem innan den slutat!

   Okej, så vi tittade på Inception i skolan på klassens dag. Egentligen skulle vi sett The Expendables (som verkar fucking sucky), men eftersom det var så mkt onödigt våld där över 1000 människor dör.. och utan riktig handling (det är sån där jävla skitfilm som görs för att man har tråkigt). Nej, Inception för fan! <3

   Okej, så vi skulle egentligen sluta kl. 14, men filmen var för lång, och seriöst nästan hela klassen gick hem innan filmen var slut! :o Det var liksom jag, Hanna, Erik, Marcus, Adam, Viktor och Fredrik som satt kvar och såg klart filmen.. och jag måste säga att slutet var riktigt jävla bra! (även om hela filmen som sagt var awesome!)

   Helt amazing - jag älskar idén om en dröm inuti en dröm inuti en dröm. Jag älskar tanken på att kunna förlora sig i drömstadiet, förlora greppet om vad som är verklighet och inte.. fantastic! :D


Finns förmodligen med på min lista över sjukt bra filmer nu! <3 Älskar den!

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards