lockfagel

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Sitrunan makuisia kavia kurkkupastilli - SUGAR FREE!

Av Emelie - 29 december 2010 13:06

Jag vill inte!

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!

Jag vill inte vara sjuk!

Det kom i söndags, när vi firade jul med mors sida av släkten, med feber, hundra Empire State Building-s på huvudet och allt det där skiten. Så när alla gäster gått vid.. sju eller åtta gick jag och lade mig med en febernedsättande tablett och DaVinci koden. Det gick bra, sen mådde jag tja, sådär dagen efter (och jag var förbjuden att gå ut), men febern kom inte tillbaka förrän på kvällen och då mådde jag ändå inte så värst dåligt. SEN IGÅÅÅR mådde jag väl rätt bra, kände mig rätt pigg och allt det där (lite Empires lite här och där dock), men min HALS! Den är katastrof, jag står inte ut!

   Så nuuuuuuu knarkar jag halstabletter (se rubrik, översatt: 'hårda halstabletter med citronsmak) - Vicks: Fruity Fresh - och ska käka mkt clementiner för vitaminer och allt annat tjofräs - jag ska då inte ha ont i halsen/vara sjuk hela jävla jullovet!

   Och visst är det fail att vara sjuk på jullovet? Jag har hållit mig frisk hela jäkla terminen och NU blir jag sjuk. Det är ju underbart - JAG ÄLSKAR UNIVERSUM! -.-'


Okej, ont i hela kroppen.. och vet ni vad som hände idag? Maja (hunden) sov i min säng här på morgonen och så när jag släppte ut henne var klockan.. tjugo i ett eller nåt, så jag lade mobilen i sängen bredvid mig och tänkte "mäh, jag sover till klockan ett".. sen skulle jag nog kolla något på mobilen och VOPS så trillade den ned under sängen.. och jag tänkte "jag tar upp den om tio minuter", men vad händer inte då? Precis när den trillat ned under sängen får jag ett sms.. o.o Universum är emot mig, am I right? Yes, I am.


Vet ni vad? Dem här halstabletter är inte särskilt goda egentligen.. men jag står ut. Men om dem inte funkar så slår jag ihjäl dem :)


Gott nytt år, motherhuggers! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards