lockfagel

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16


'Hottest young actor right now'

Indeed.

Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här ovan utom IAN4 (som jag dock fick hem idag och snart ska börja läsa). Alex Pettyfer (Beastly & I Am Number Four) är ett otroligt populärt val i många av dessa filmer av väldigt många fans, och tänker jag berätta vad jag tycker.


IAN4 - Han var asbra där :D

Beastly - absolut som jag tänkte mig Kyle!

City of Bones - om han inte spelar Jace så dör jag, han är perfekt!

The Hunger Games - om han spelar Peeta så dödar jag de som castade honom... WILLIAM MOSELEY SKA SPELA PEETA!

The Dark Divine - har sett att många vill se honom som Daniel, där håller jag INTE med. Passar inte alls, Daniel är alldeles för mörk och mystisk för det. T.o.m Mitch Hewer passar bättre, och jag gillar inte honom heller o.o


Dessa är de filmer som han är mest populär att spela i av fans, och Beastly och IAN4 är ju redan klara och inspelade<3


Sedan har de redan börjat få castat flickorna i City of Bones och The Hunger Games där Lily Collins ska spela Clary (Excuse meeee?! D:) och Jennifer Lawrence som Katniss (inte likt Katniss alls.. D:). Är de galna? Collins är inte det MINSTA lik min Clary (Clary är askort, har rött hår, fräknar och är asball) och Katniss, sen när är Katniss blond? (Katniss är smal - svältande -, mörkhårig, gråa ögon, och asball).

   För mig var Clary lite av en blandning mellan... Hayley Williams och Alexz Johnson.

   Min Katniss är... mycket svårare att välja skådespelare åt...  möjligen Kaya Scodelario (mest eftersom hon är med i min favorit fanmade-video åt Hunger Games), men det är ändå inte helt rätt...

            

                  Lily Collins (Clary Fray? oO')      Jennifer Lawrence (Katniss Everdeen? O.O) (Jag har inget emot den bilden som Katniss, om man fixar håret, men såg några andra på google som var så fel för Katniss!)


Posen till vänster, utan micken - det är lite min Clary. 

            


Katniss?

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards