lockfagel

Alla inlägg under februari 2011

Av Emelie - 26 februari 2011 14:45


Ja! Detta är vad vi har väntat på hela månaden - The Hillywood Shows parodi på Vampire Diaries! :D ÄNTLIGEN!

   Jag tittade precis på den för första gången och den var ju helt suverän! Hilly var grym som Katherine och det är roligt med nya ansikten i parodierna sedan parodierna på Twilight Sagan :D "Teeth" - Lady Gaga var helt klart den bästa låten för den här parodin, riktigt bra!


Se parodin på www.thehillywoodshow.se :D

Av Emelie - 18 februari 2011 18:04

  


Har någon tänkt på hur jääääävla snygg Xavier Samuels är?

HERREGUD, HAN ÄR UNDERBAR!!!

   Påväg till premiären av Eclipse i sommras, vad gjorde jag? Jo, jag fotograferade den här bilden i busskuren:

    


Varför? Jo, för att Xavier Samuels är så förbannat snygg och den här bilden fick mig att dregla sönder Göteborg ;D

   Jag kom och tänka på det igår när jag pratade med min kära Kristin i telefon (SOM KOMMER HIT OM EN TIMME UNGEFÄR!!!!!), när vi gick igenom hennes engelskaläxa "How to attract the opposite sex", fan, varför få vi inte göra sådana roliga grejer i skolan? Det är ju skitskoj! Iallafall har hon en lista med skiiiitsnygga killar på listan, bland dem Xavier Samuels (och Jensen Ackles, Jared Padalecki och Gaspard Ulliel<3<3<3<3<3<3) and I'm like *swoon*


JAG MENAR KOLLA PÅ HONOM, HAN ÄR JU FANTASTISK!!! Så förbannat snygg och så underbart söt på samma gång, det är nästan så att man vill äta upp honom! (eller slicka på honom ;3)


Jag behöver en ny mapp för snygga killar på datorn.. hmmmm..

Av Emelie - 12 februari 2011 12:45

Mina drömmar är supernormala

Inatt drömde jag om Supernatural.. där sista avsnittet av säsong 1 handlade om en monsterhaj.. som bodde i en weird djurpark och kloaksjö.. och av någon anledning fanns det vattenvägar med grindar som löpte överallt som den simmade i.. sen flydde den efter kraftmätningen med Sam och Dean.. och kom tillbaka i sista avsnittet av säsong 2 D:
 

Sedan var jag på ett berg med en naturlig vattenrutchkana, och nere i 'downtown' var det någon sorts varulv som bröt sig in i bokhandeln och stal Twilight-grejer.. och åkern var översvämmad så man fick gå genom allt vatten och det stod gaffeltruckar överallt.


"Varför är hundarna instängda?"

"För att hajen inte ska äta upp dem när vi öppnar grindarna."


VARFÖR I HELVETE ÖPPNAR MAN EGENTLIGEN GRINDARNA TILL EN VATTENVÄG FÖR EN MONSTERHAJ!

 OCH VARFÖR BYGGER MAN ENS VATTENVÄGAR TILL EN HAJ SÅ ATT DEN KAN SIMMA RUNT OCH ÄTA UPP ALLA?!?!?!?!!?

Av Emelie - 11 februari 2011 19:53


X-MEN MARATOOON!

Är vi nördar eller är vi nördigare nördar? Indeed, vi ska ha X-Men-maraton! :D Så imorgon blire jag, Emma, Gaggo och Kim i soffan med hela X-Men-serien att titta på! :D Awesomeness! <3

   Jag älskar maraton<3 Det är askul, speciellt med en massa andra nördiga kompisar xD Och.. jag tror det är jag och Gaggo som är nördarna, Emma och Kim ville nog bara hänga på xD Vilket är ännu bättre! :D *överdrivet mkt smileys*


ÄLSKAAA! :D <3 (jo, och det här inlägget är för att Gaggo krävde att jag skulle blogga om det xD <3)


SIDENOTE: Jag och Kicki ska ha Supernatural-maraton nästa vecka efter SF-bokhandeln (IGEEEEN!!!) xD Bäst, bästare, bästaste! <3 (ja, jag vet, det är grammatiskt inkorrekt)

Av Emelie - 4 februari 2011 21:30


This is not a love story. This is a story about love.

Det känns som att jag är den siste att se 500 Days of Summer, but what can you do? Den var faktiskt.. bra. Jag hade råkat läsa lite i förväg på wikipedia (my bad) så jag visste lite grand av vad som skulle hända, men ändå. Jag gillade filmen, den var fin och lite smårolig ibland. Jag gillade det här med att dem hoppade fram och tillbaka mellan dagarna, och själva grejen med att visa dagarna som betydde något, dagarna som visade vad det hela handlade om. Jag gillade den verkligen. Alv, du har helt rätt, Joseph Gordon-Levitt är awesome.

   Rekommenderas!


Wow, det var länge sedan jag skrev ett inlägg om en film, va? Yes, lite 500 Days of Summer mitt i min Supernatural-hysteri.


I heart me some 500 Days of Summer... <3

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards