lockfagel

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

IAN4 & BEASTLY

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58



DAMN, I WANT THEM NOW!

Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på trailern igen.. och titta på intervjuer med Alex Pettyfer (gud, jag älskar hans accent!<3), där han bl.a tog av sig skjortan hos Ellen Degeneres<3 Det var riktigt trevligt :D

   Jo, och nu tänkte jag 'varför inte lägga upp båda trailerna här på bloggen?', så det gör jag nu. Jag vill att ni tittar på dem och helt ärligt säger att ni inte är taggade - den som gör det får både förvånade blickar från moi och.. tja, inget mer o.o

   JAG ÄR TAGGAD SOM FAN!


And now.. vem är bäst som Alexs motskådis? Vanessa Hudgens (Beastly) eller Dianna Agron (IAN4)? Själv har jag lite mindre emot Hudgens nu efter att jag knarkat trailern, men jag gillar nog Dianna Agron bättre.. Och Teresa Palmer (nr. 6 i IAN4) är riktigt badass, apropå ingenting! Hon påminner mig om Kate Cassidy (Supernatural säsong 3) lite.. för hon var också rätt badass i den säsongen xD


ÄLSKA!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Av Emelie - 14 mars 2011 18:15

Jag.. lyssnar på:  "Fall For You" - Secondhand Serenade och "Almost Famous" - April Divine gör: ingenting borde: plugga häcken av mig ska: plugga.. sen vill: krypa ned under täcket och läsa min bok<3 läser just nu: City of Bones - Cass...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards