lockfagel

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Shiver: fanart

Av Emelie - 7 mars 2011 19:45


fanart & besatthet

Ja, jag fick lite Shiver-feber (haha!) idag och har länge klurat på vilka jag tycker ska spela Sam och Grace i den kommande filmen.. och det är inte lätt, ska jag säga.

   För Grace har jag vägt mellan Eliza Bennett och Britt Robertson (bilden), men när jag själv försökte göra fanart (notera 'försökte', se bild) så fick det helt enkelt bli Britt, eftersom jag inte hitta så många bra bilder på Eliza.

   För Sam, och den här är tuff den, så har jag bara en kandidat idag som fungerar i mitt huvud, även om det inte är riktigt som bilden i mitt huvud, men det får duga. Här är min kandidat Steven R. McQueen (aka Jeremy Gilbert från VD), eftersom han helt enkelt är det närmsta jag kom en Sam och jag bara råkar vara lite kär i honom idag <3

   Så här har ni mina kandidater, och, jag märkte detta efter att jag valt mina, det råkar även vara BehindYellowEyes.com's kandidater (I seriously had no idea). De har en video på youtube där de visar sin cast, och jag håller med i kanske.. hälften av fallen. Cole, till exempel, ser inte ut som min Cole och Rachel ser alldeles för allvarlig ut för att vara en hyper tjej som kallar Sam "the boy".

   Som ni ser försökte jag mig på egen fanart idag.. och det gick väl lite sådär? Först fick jag ändra ögonfärg på skådisarna (och jag vet, det blev lite weird på Graces bruna ögonfärg) och sen klippa och klistra för att få ihop det. Till detta har jag knarkat min Shiver spellista som jag stulit helt från Maggies hemsida (love!). Jajamen, det är minsann Shiver-feber idag (hahaha! kan inte släppa det).

Summer Girl


Don't lose yourself to the cold..

Jag stör mig så på kanten av Graces huvud, but what can you do? Fantastisk min, speciellt när Sam verkar helt skräckslagen xD Men jag är ändå ganska nöjd med mig själv xD


Hasta la vista, jag ska otåligt vänta in min kopia av Shiver från adlibris, mysa med mina kära bilder på Sam (Steven) och kanske läsa lite Hunger Games^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards