lockfagel

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla.

Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur?

Varför? undrar ni då.

Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:


Böcker som kommer ut i år: Blodsarvet 3 (Henrik Larsson), Inheritance (Eragon 3), Passion (Fallen 3, Lauren Kate), The Dark Divine 3 (Bree Despain), Silence (Hush, hush 3 - Becca Fitzpatrick), FOREVER (Shiver 3, Maggie Stiefvater), Bitterblue (Graceling 3, Kristin Cashore), The Space Between (Brenna Yovanoff), The Scorpio Races (Maggie Stiefvater)... m.m


Filmer som kommer ut i år: I Am Number Four, Beastly, Red Riding Hood, Transformers 3, The Green Lantern, Harry Potter and the Deathly Hallows part II, The Smurfs, Breaking Dawn part I, Pirates of the Caribbean 3... m.m


Musik för i år: Linkin Park 14/6 (Stockholm), Within Temptation 26/10 (Göteborg)...


Resor: Oxford :D


Jo, och jag har något att tillägga.. SKA JAG GÅ PÅ METALTOWN?! D: Jag sparar pengar just nu, men jag tror att jag kan ha råd med tvådagars- eller bara endags-biljett... och det är nästan värt att gå i år. Jag menar, Escape the Fate, Avenged Sevenfold, Volbeat, Amaranthe, Sparzanza.. Det är nästan värt det.

   Egentligen så ger Escape the Fate två röster, eftersom de är så förbannat awesome och det är liksom.. ONCE IN A LIFETIME! (okej, kanske inte...) Men ni fattar poängen, bra, och jag väger fram och tillbaka - försöker fatta ett beslut.

  Självklart finns det en del andra faktorer än om jag är hemma då (vilket jag insåg att jag var) eller om jag har råd, en annan fråga kan ju vara VEM SKA JAG GÅ MED?! Kicki? No idea.. vill hon gå? Vem meeeer? (mina kära vänner, som läser bloggen, säg till om ni vill gå xD). Jag är inte särskilt sugen på att gå dit med min KUSIN och hans kompisar... heheh, kan ni tänka er varför? xD


Ni ser att jag har allvarliga problem xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards