lockfagel

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

  

                          Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)

 

Nej, varför skulle jag gilla honom?

Except that I do.. FAN, han är äckligt het!

   Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han verkligen inte som. MEN han SKA spela i Beastly och I Am Number Four *swoon* (och, heh, han passar nästan löjligt bra för Jace i City of Bones av Cassandra Clare).

   Jag är så taggad på de här filmerna! Och böckerna! Jag markerade I Am Number Four av Pittacus Lore som "att läsa" bara igår och i morse såg jag trailern för filmen - OCH DEN KOMMER UT DEN HÄR MÅNADEN!! 

Beastly av Alex Finn fick jag hem i förra veckan, och ska snart till att läsa den :D Efter att jag har läst sista Hunger Games.. DÅ ska jag läsa den! :D

   Verkar så fantastiskt bra att jag inte står ut - JAG VILL SE DEM NU!


Vilka filmer ska vi mer se iår?

Harry Potter and the Deathly Hallows: part 2

Red Riding Hood

The Smurfs

The Adjustment Bureau

Breaking Dawn: part 1

Gnomeo och Julia

Pirates of the Caribbean 3

Transformers 3

 

..jag kom inte på fler.. MEN ÄR DET BARA JAG ELLER KOMMER DET HÄR BLI ETT AWESOME ÅR?!?!?!?!?!

 

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards