lockfagel

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Emelie - 12 februari 2010 21:53

Well hello there, beautiful..  

 

New Obsession: Vampire Diaries & The Legend of the Seeker

O ja, självklart kan Emelie inte slita ögonen från de här sötnosarna.. eller de otroligt bra teveprogrammen. Min fredag är i stort sett komplett: Vi har elevens val (awesome!), vi har sluta tidigt p.g.a elevens val (yey!), vi har de här två underbara teveserierna och sedan går det massa program med otroliga snyggingar på teve! Jag menar hallå! Har ni tittat på de här små sötnosarna? Fy fan, det där lät så fjortisaktigt.. ysch! Men de är väldigt söta, det är det ingen tvekan om.

   Men nog om dem (olyckligtvis *dregla*) - NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOV! FINALLY! Och mitt goda humör håller i sig, jag känner mig väldigt glad just nu. Sen är jag även väldigt pigg efter tre glas coca-cola, chips och choklad.. Heheh ^^

Sitter och, som vanligt, lyssnar på musik. Idag kör vi "Running Up That Hill" - Placebo och två fina Top Gun-favoriter; "Danger Zone" - Kenny Loggins och "Through the Fire" - Larry Greene <3 Älskvärda!


Richard, du är för snäll för ditt eget bästa. Men jag älskar dig ändå<3

 

Min pappa har bestämt sig för att döpa de nya hästarna - när de blir fler - efter karaktärer i den här serien. "Mörken Rahl" och "Kahlan" xD


May the Force be with you, mates

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards