lockfagel

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Emelie - 25 februari 2010 16:00

Snön attackerar!! Ahh! *begravs i snö* I'm dead, man.

 

HA-HA-HA!

För första gången på de 9 år jag gått i skolan stänger skolan p.g.a snön! Är det inte fantastiskt!? xD Universum har hört mitt ständiga önskande om att detta skulle hända!

Okej, så jag har varit sjuk i fyra dagar (I hate it -.-), men jag kände såhär idag: Jag missar massor, får panik.. Vet inte vad som är fel.. So, long story short; jag tänkte försöka gå till skolan imorrn. MEN, nu kommer det roliga, då berättar Emma (som btw kommit hem igen) att skolan är stängd imorrn p.g.a att snön hotar att rasa taken och den blockerar även i stort sett alla ingångar till skolan. Awesome, right? xD Så mina planer för morgondagen kastades i den istäckta sjön ^^

Ah.. jag älskar känslan av ledighet.. Undrar om skolan är stängd på måndag också? *jubla*


I alla fall, hare gött chokladtomtar ^^


So sacrifice yourself
And let me have what's left
I know that I can find
A fire in your eyes
I'm going all the way
Get away, please

You take the breath right out of me
you left a hole where my heart should be
You've gotta fight just to make it through
Cause I will be the death of you

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards