lockfagel

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Emelie - 9 mars 2010 20:26

På lördag blire jag, Kicki, en massa annat obetydligt folk och en underbar Remember Me.. <33

 

Since my dad totally rocks (I love you<3) kan jag och Kicki, meine sister from anothere mister, ta oss lugnt in till Gbg på lördag och se Remember Me på bio.. ursäkta mig *springer in i rum och skriker för högan sky* Klar ^^

Eftersom jag är under vapenhot (eller ignorans-hot) så tänker jag nu nämna min kära lilla vän från Jämtland - Alva (alias Alv, Twingeling, Twi) ^^ Är du nöjd nu, kära lilla du?

Gah, jag kan knappt bärga mig! Imorrn stiger jag upp tidigt innan jobbet och beställer biljetter så att vi får bra platser ^^ Awesomeness<3

Igår beställde jag en ny skiva från CDON - "Anthem for the Underdog" - 12 STONES - och jag springer nu i två veckor fram och tillbaka i en bokhandel.. jag kommer köpa något xD Måste ladda nu inför Spanien resan i Maj ^^


I alla fall; här kommer en grym låt och dess lyrics ^^ Enjoy


"This Dark Day" - 12 STONES

I'm flushing down pills
I'm lost in my will
This has been haunting me way too long
And I can't rewind
I'm suffering kind
I've been abusing way too long
I'm broken, suffocating

I'll close my eyes and I'll drift away
I'll make it through my darkest day
And I'll sing this song at the top of my lungs
Until this dark day is done

Now I am trapped in the way
of all my mistakes
I've been under for way too long
I'll sit and I'll shake
My hearts starts to race
The poison lingers in my veins
I'm broken, suffocating

I'll close my eyes and I'll drift away
I'll make it through my darkest day
And I'll sing this song at the top of my lungs
Until this dark day is done

You said I'll never change
You said I never had the strength to break away
But now I've changed
It's time to take the pain and walk away
[Now to walk away]

I'll open my eyes and I'll stay awake
I made it through my darkest day
And I'll sing this song at the top of my lungs
Now that this dark day is done

I'll open my eyes and I'll stay awake
I made it through my darkest day
And I'll sing this song at the top of my lungs
Now that this dark day is done

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards