lockfagel

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Emelie - 12 mars 2010 17:59

IIIIIHHHH!! Den är jävligt bra..!

 

Jag vet att jag sa det samma med New Moon..

..Men jag tror Eclipse kommer bli helt grym<3 

Vi har tidigare fått höra att nummer tre i denna underbara serie kommer bli mycket mörkare, mer action och mer mums för Emelie här ^^' Jag är säker på att vår nye regissör David Slade kommer slå oss med häpnad, o ja.

   Trailern är, som jag redan nämnt, jävligt bra och jag funderar faktiskt på att göra en snabb utvärdering här och nu ^^

Positivt:

1. Robert är het ^^'

2. Taylor är het ^^''

3. Jag älskar färgerna och musiken

4. Dakota ser läskig ut ^^ TACK, DAVID, FÖR ÖGONEN! <3

5. Vi har kvar den här lilla underbara grejen från New Moon med ögonen och hyn ^^

6. Rob är jävulskt het vid 0:52 <3

7. Otroligt vackra scener och miljö^^'

 

Negativt:

1. Trots att Bryce säkert är en duktig skådespelerska fick jag inte riktigt den här känslan av en hotfull Victoria.. Saknar Rachelle<3

2. Jag tycker inte om Bellas hår i alla scener.. VARFÖR KLIPPTE DU DIG, KRISTEN?! O.o

3. BORT, BORT MED FUL PERUK VID 0:44!

4. "Edward.. How .. she found us?" Snackar ni om Vickan eller? Hm.. how? -.- För helvete, det är väl inte så svårt?! Hon visste väl redan var ni bodde! *skaka på huvudet*

5. Jag saknar lite Newborns.. where are you, sweeties?

...Jag kan inte komma på nåt mer xD


Kort sagt: Emelie gillar mycket ^^'

Som vanligt älskar jag musiken till trailern, den är alltid dramatisk i just trailarna till den här serien.. Jag älskar det helt enkelt<3


Imorrn är det Remember Me *dregla okontrollerat* xD Och idag kom sista delen i Vargbröder till butiken så dem köpte jag, eller två av dem ^^ Ett exemplar till mig och ett till Kicki ^^ Plus att jag köpte två andra böcker också.. ^^''


May the Force be with you

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards