lockfagel

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Emelie - 7 januari 2011 16:31

HOLY CRAPTASTIC SHIT!! #¤¤¤ FUCK WHAT?!?!?! 53TW5&&/!!!GF//()"#"""#@@&/(++-!!!!!!!!!!!!!!!!

THE HOST SKA FUCKING BLI EN TRILOGI?!?!?!?!!? HÖRDE JAG RÄTT?!?!?! ÄR DET SANT??!!?! ÄR JAG GALEN?!??!!?!? JAG FÖRSTÅR INTE VAD DU MENAR!!!

...*försöker slappna av* Ni har inte fått höra det här, men jag blev i förrgår medlem på en hemsida om bara BÖCKER (www.goodreads.com) som är awesome, I'm telling you, och nu när jag kikar runt över lite böcker (vilket inte är ovanligt för mig) så hittade jag en lista, "Hurry Up and Release it!" där bl.a Midnight Sun finns med, och en massa andra intressanta böcker, så hittar jag DET HÄR! "The Soul (The Host #2)" och "The Seeker (The Host #3) och när jag klickade på titlarna för att se what the fuck det stod om dem så stod det på The Soul: 'en av två uppföljare till Stephenie Meyers The Host' and I'm like: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!

   Shiiiiet, herregud! Holy Chicago, om jag får säga det så! :o

En trilogi?


Tja, jag älskar The Host skitjävlamycket, och vad tycker jag? Jo, av min reaktion att döm (se längst upp) så tror jag att jag är FUCKING ASTAGGAD!!! Jag trodde den var ensamstående, en enda bok! Vad kommer hända? Vad borde hända? Borde jag gilla det här? Ja, för Stephenie Meyer skriver ju böckerna!

   Nu hoppas jag verkligen att det här är sant, annars kommer jag få ett liknande utbrott fast med negativ inställning :)

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards