lockfagel

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Emelie - 21 januari 2011 15:18

   


Haha, cdon är fail xD

Vad är det som är fail? undrar du då, och jag svarar enkelt: Jo, min son, fail är någon som misslyckas i något, som Justin Biebers försök till sång. Det är fail. Man kan även vara fail, då är man bara kass, som de som tycker Justin Bieber sjunger bra, dessa människor är fail..

Hah, nej, det är inte vad jag syftar på nu (men jag har fortfarande rätt xD) utan vad jag syftar på är cdon - jag fick olika verisioner av Supernatural-säsongerna. Förtydligat: säsong 1-4 har jag fått i den svenska verisionen, som ser ut såhär:


fast på svenska, you know. Men den femte säsongen fick jag i den nordiska verisionen, och det står på framsidan "The Complete Fift Season" istället för "hela femte säsongen" och på baksidan står det på svenska, norska, danska, finska och även små delar på engelska (ex. subtitles).

   Detta, mina vänner, är vad jag tyckte var roligt fail xD En småsak, men det fick mig att le :)


Ännu viktgare alltså - JAG HAR FÅTT FJÄRDE OCH FEMTE SÄSONGEN!!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen vågar jag se klart på tredje säsongen (jag har inte tittat på de två sista avsnitten nu innan jag fick 4:e och 5:e säsongen eftersom jag är rädd för min depression xD), och I'm back in the saddle! :D

  Supernatural-maraton, here I come! :D


Alien out *SWOOOOOOSH*

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards