lockfagel

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Emelie - 22 februari 2010 12:50

Underbar låt, rätt bra video där ^^ Gillar det där på 3 minutarn när Edwards slås ner i golvet och så tonas det över till Ben som sjunger ^^ Har de inte gjort den äkta videon till den här låten än eller? Det skar sig allt lite då och då om mna tittade på munrörelserna.


BARNEY! <3 Gud vad jag skrattade på vissa ställen XD

Av Emelie - 22 februari 2010 10:49

Téet hjälpte lite, men ny kör vi medicin nummer två. De här snyggingarna får mig alltid att må lite bättre ^^

Robert Pattinson <3

 

   Paul Wesley (Stefan Salvatore)

Ian Somerhalder (Damon Salvatore)

Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert)

Benjamin Burnley (Breaking Benjamin)

- Gud vad jag älskar hans röst<3 -

Av Emelie - 22 februari 2010 09:10

Heheh.. I like the wiz guy ^^

 

'

Hahaha xD De här klistrade fast ett flin på mina läppar idag ^^ Fler finns här: http://angelstarcreations.com/special/signs/signs2.htm

 

22 februari 2010

Idag är jag hemma -.-' Medans alla andra i min klass börjar skolan så ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Eller tja, alla utom Emma då som är fast i Värmland p.g.a att järnvägsspåren snöat igen xD Hon kommer inte hem!

Mår faktiskt dåligt idag; hängig, ont i magen och bly i hjärnan. Omöjligt att jag skulle orkat skriva fysik provet idag.. Ont i magen kan ju kanske bero på att jaag är hungrig, men men.

Får helt enkelt skriva provet en annan dag, inte mer med det.

Ligger - med en hund som har halva sängen! - och lyssnar på msik som sagt, Breaking Benjamin igen ^^ Så underbart grymma låtar alltså<3 Kicki kallade mig emo.. o.o' MAN KAN INTE VARA EMO! Bach! >.<' Jävla Eminem-nörd! xD NÖRD kan man vara, det är jag ett levande bevis på xD


Nä nu ska jag gå och hälla i mig några koppar té med den magiska kraften att få mig att må bättre! Mwahah xD


Into the nothing
Faded and weary
I won't leave and let you fall behind
Live for the dying
Heaven hear me
I know we can make it out alive

I'll keep you inside
Where I lead you cannot follow
Straight into the light
As my breath grows still and shallow

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards