lockfagel

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Emelie - 11 december 2010 13:31

Jay Smith för fan! <3 8D

  Nej, jag ska inte vara tråkig och tjata om hur glad jag blev när Jay vann idol (som förövrigt är ett jävla skitprogram, som jag inte skulle titta på om det inte vore för Jay) igår kväll :) Eller jo, lite - DET VAR HELT JÄVLA UNDERBART! Hans röst, herregud! <3

  Mamma kom in klocka halv tio idag med sin mobil och skulle visa mig att hon hade laddat ner vinnarlåten - Dreaming People - men det gick lite sådär, så jag gjorde det med min istället och skickade den till henne.. efter att vi listat ut vart bluetooth fanns.. tydligen hade det blivit något fel när hon laddade ner den. Den är helt rätt bra, men jag är inte särskilt imponerad av själva låten - utan mer av att det är Jay som sjunger den.

   Nej, stopp! Nu svamlar jag om något annat istället - igår spelade jag sims tills idol började (oops!), tittade på Engelska Trädgårdar medans det var nyheterna (D:) och när det väl var slut så tittade jag på Hannibal Rising som jag lånade av Kimmie (<3).. Den var.. ganska hemsk. Rätt rå, men ack vad fin Gaspard Ulliel var :) Okej, 50-tals looken kanske inte passar honom jättebra, men ändå :D

   "Stop it. Stop it now. Forgive them."

   "Never" åååh, hans ansiktsuttryck när han säger det.. jag smälter.

Som sagt, ganska rå, hemsk och.. lite jobbig att titta på - det var så mycket hemska tankar, känslor.. det var så mycket av allt det där - hur han blev som han blev och allt det där.. hur han blev ett monster.. ett väldigt snyggt monster dock.

    That little boy Hannibal died in the snow that day in 1944. And his heart died with his sister. What he is now.. there's no word for it.

Fantastiskt!

   Kort och gott, den var rätt bra - men hemsk! Spännande ^^ Plus att det fanns ingen text på filmen så jag fick lyssna, och med skådespelarnas accenter, min underliga hörsel och.. mycket viskanden gjorde att jag fick ha ganska hög volym.. och jag hörde inte allt xD Plus att jag var trött, men jag hängde med iallafall ^^



Gaspard :D

 

Heck, backslick funkar inte.. alls lika bra.

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards