lockfagel

Alla inlägg under februari 2010

Av Emelie - 5 februari 2010 22:36

Å, ja. Jag ska såååå se "Vampire Diaries" - like you could stop me.

  

Inser ni hur ofta "Running Up That Hill" med Placebo spelas numera? Den är med i trailern till Daybreakers, i Bones, The Vampire Diaries-reklamen på kanal 6 och i kanal 5's reklam för andra program! Den är så grym, men hallå eller!? Överdriv inte.

Iallafall, på torsdag har denna vampyr-serie premiär på 6:an - som jag inte har hos mamma! >.< - MEN! Pappa hur nu skaffat en inspelningsbar digitalbox så jag kan spela in det! Mwahahah!

   Idag var det premiär för en annan serie på 6:an - The Legend of the Seeker. Som den fantasy-nörd jag är säger jag nu: AWESOME! G-I-V-E M-E-!-!

Så braaaaa!

 

Nu sitter jag och lyssnar på "Fireflies" by Owl City - den är ju rolig! xD Hahahah, väldigt lustig låt ^^


Good evening, mates


You would not believe your eyes
If ten million fireflies
Lit up the world as I fell asleep
Cause they'd fill the open air
And leave tear drops everywhere
You'd think me rude but I would just stand and
Stare

I'd like to make myself believe
That planet Earth turns, slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
Cause everything is never as it seems

Cause I'd get a thousand hugs
From ten thousand lightning bugs
As they tried to teach my how to dance
A foxtrot above my head
A sock-hop beneath my bed
The disco ball is just hanging by a thread
(Thread, thread...)

Av Emelie - 3 februari 2010 18:33

2010.11.19 - I'll sooooo be there!

*skratta psykotiskt* Älskade.. älskade.. *härma Gollum* Ja, jag är helt HP-obsessed - DEAL WITH IT! Jag kanske borde lägga in HP på headern.. xD

Okej, här är den första, officiella trailern till HP 7, hittade den när jag sökte på Teen Choice Award här tidigare. Den är kort, men den var sååå värd att vänta på den långa stunden det tog att ladda den - sega dator! Anyway, enjoy it! <3

Av Emelie - 2 februari 2010 21:39

Hahahah! xD Förstora byxor, maybe? Don't you think so, Eddie?

 

Här sitter man och söker efter en bild på sökordet "dawn", för att jag råkar lyssna på en låt som heter "Before the Dawn" och då kommer det här upp?! Ehh.. okey xD

"You think I'd let you loose? After you drank all my juice..!?" Seriöst, texten är ju nästan roligast. Bilden är ju bara.. skum. Fan, de är pervon i köket! >.<' xD

Idag var det friluftsdag, vi spendrade den på isen och i bowlinghallen. Och vi käkade mycket grillad korv! Vi hade rätt roligt ^^

I alla fall, här kommer texten till låten jag lyssnar på..


Meet me after dark again
And I'll hold you (hold you)
I am nothing more than to see you there (hold you)
And maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn

If only night could hold you
Where I can see you, my love
Then let me never ever wake again
And maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn

Somehow I know that we can't
Wake again from this dream
It's not real, but it's ours

Maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn

Maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards