lockfagel

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Emelie - 7 december 2009 19:39

See I'm wrapped around your finger
I'm digging in the dirt
I'm so deep into this shit I can taste the earth
'Cause you're running me in circles
I'm running out of breath
But you ain't gonna stop 'til there's nothing left

Aah.. Underbar text. Normalt lyssnar jag inte på Hassle, men den här låten är faktiskt bra. Håller egentligen på att plugga biologi till provet imorrn, men Emma måste ladda något för att kunna hjälpa mig XD Så jag tar en liten paus. Får dock jävligt ont i ryggen av att sitta här..

Sedan typ 20 i 6 har jag suttit i sängen med dator, papper och en bok på huvudet för att plugga in allt som ska proppas in i huvudet. Får det plats? Man säger ju att kunskap är lätt att bära, men det är ett jävlans jobb att proppa ner allt i den väska i vi kallar huvud. Som att packa för mycket på en gång i en resväska, man kan inte bara lätt trycka ner det i en hög utan måste vika och klura ut hur man ska lägga grejerna för att få mer plats.

Idag dansade vi bugg på gymnastiken.. var faktiskt rätt jobbigt efter polka-uppvärmingen. Sen suger man ju på dans så inte blev det lättare av den anledningen.

Nej, ska kolla om det händer något borta hos Emma.. LADDAR DET?!!


Hare

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards