lockfagel

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Emelie - 22 december 2009 20:15

Awww..   

 

En tanke slog mig idag.. slog mig till marken! Jag ska fanemig ge den jäveln en rejäl omgång senare! :3 Nej, men den här tanken slog mig i vilket fall. Jag saknar den där tjejen som verkar ha gömt sig där inne någonstans. Okej, hon har inte gömt sig helt men. Som när jag läste igenom en berättelse jag började skriva på på engelska (som ni inte får läsa ^^) och kände att jag ville skriva något nytt. Eko.. eko.. Tomt! Jag hade ingen som helst idé på handling eller någonting! Kändes så tomt då.. Jag känner mig så.. okreativ numera.. Jag vet inte vad jag ska skylla på.

Jag har inte målat något som jag sedan inte suddat ut direkt på flera månader, heller har jag inte skrivit eller läst särskilt mycket på några veckor.. Tom, jag är tom.

MEN! Nu har vi en god nyhet som strösslet på det hela! Idag låg jag cirka 3-4 timmar och läste! Läste alltså ut min bok "Ögat över månskäran" - Författare: Libba Bray. Den var minst sagt underlig.. några gånger fick jag läsa om sidan för att jag klurat på något tidigare i boken eller så förstod jag inte dem där dagbokssidorna som kom lite huller om buller. Men den var ju inte direkt dålig, så jag ska inte tala illa ^^

Jag kom även på en bok jag vill ha.. "Någon Annanstans" som jag läste för något år sedan, lånade den från bibblan. Vanligtvis brukar jag inte läsa om böcker så många gånger (har inte ens börjat läsa om Twilight ännu, och det är underligt), men jag måste ha den! Ge mig!


I alla fall, nu är det jul i övermorgon - Ha det riktigt bra, själv har jag ett hektiskt slut på veckan att ta hand om ^^  

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards