lockfagel

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Emelie - 9 december 2009 19:29

Fan vilken grym bild! Passar ju så bra också!


Mähähähähä... Jag tror jag håller på att bli galen.. o.o' Alltså värre än vanligt,

Har suttit här en stund och försökt luska fram något sätt att kontakta Stephenie Meyer, min idol. Och för att vara ärlig - det gick åt skogen! Vet inte var jag ska leta XD Tror jag ska försöka med den där adressen jag såg någonstans för ett tag sedan, det går säkert bra o.o''

Måste veta om det blir något av Midnight Sun eller inte, jag blir tokig! Hon har inte uppdaterat sin hemsida om just det ämnet sedan i augusti 2008! Och det var där hon skrev att hon skulle ha ett uppehåll från skrivandet av just den boken, efter att flera kapitel läckt ut på nätet. AVSKY! This is driving me nuts!

Nej nu, fram med penna och papper, här ska skrivas till en viss författare och kräva en uppdatering om Midnight Sun!


Önska mig lycka till och håll koll på www.stepheniemeyer.com ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards