lockfagel

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Emelie - 26 december 2009 19:40

           

Heting! I'm high.. <3

 

Jag fick ett ryck nyss och var tvungen att leta upp några bilder på Rob här på min lilla dator ^^ Kom hem för en liten stund sedan, har varit hos mormor och firat den tredje julen, och den sista, med mina kusiner. Det var faktiskt ganska roligt, jag och Martin sparkade och petade på varandra. Och eftersom jag är kortare än han och kan ha benen raklånga i soffan så kunde jag ha benen raka och hålla fast hans ben ^^ JAG VANN! Säger vi.. Simon (pest och pina) berättade Bellman- och norrmänhistorier samtidigt som han hävde i sig två flaskor julmust.. blä!

Ja, det var alltså rätt trevligt ^^

För tillfället så snackar jag med Kicki och Jenny och leker med webcam.. KICKI HAR SKAFFAT WEBCAM!! <3 Alltså blir det mycket roligare när vi kan se varandra ^^

Egentligen hade jag inte så mycket att skriva.. Jo, jag rekommenderar skivorna "The Darker Instinct", "Dark Horse" och "All the Right Reasons" ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards