lockfagel

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Emelie - 19 december 2009 14:19

Jag kan upplysa er om att jag inte alls kan den låten XD


Heheh.. Än är det inte måndag och data-snubben har alltså inte kommit.. Därför har vi inget internet hemma hos mamma och pappa hämtar oss inte förrän ikväll.. Så istället gick jag ner till kontoret och snodde mammas dator, där finns det en dator med internet!! Woho!

Borde väl egentligen göra NO:inlämnings-mojjen som skulle vara klar nån gång i veckan men *host* VI HAR INGET INTERNET HEMMA OCH HADE INGEN NO-LEKTION MER! Igår var det alltså avslutning.. Vi tittade på teater-gruppens uppträdande i aulan, käkade pepparkakor och drack julmust, fick våra terminsbetyg i kuvert och slogs om skumtomtar.. Nej, egentligen slogs Emma och Marcus om MINA skumtomtar eftersom jag är den enda som inte gillar skumtomtar. Emma tog min första och andra omgången.. sen gav jag en till Marcus och Emma tog en extra ändå XD Och några i fickan :D Och jag fick titta på Martins resultat från LASERDOME (jag glömde hämta mitt innan jag gick o.o'') och han sköt mig två gånger! Vi var i samma lag! x'3 Å andra sidan sköt jag honom en gång, Marcus typ 4 gånger och Viktor någon gång.. (Alla dem var i mitt lag XD) Även om Marcus hämnades, så vi är kvitt ^^ Och ändå vann vi stort över det andra laget! *segergest* :D

Känns väldigt tomt här på kontoret.. är ensam.. fullkomligt ensam.. Ganska tyst.. Mamma har tydligen inga högtalare på den här datorn så jag fick sätta hörlurarna i datorn, men de når inte till mina öron.. fick höja volymen rejält på datorn så att det hörs ändå ^^ DET FUNKAR! :D


Goooood Juuuuuuuul :D:D:D:D:D:D:D


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards