lockfagel

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Emelie - 13 december 2009 20:57

  

Jag gillar att fota städer när det är mörkt.. Den här är tagen i fredags när jag tände tomtebloss ^^

 

Då och då händer det ju att man hittar nya band/artister som mna totalt knarkar en tid. Just nu är min favorit Rise Against, så därför ska jag ha senaste skivan ^^ Mwahahah!

Idag har jag tittat på barnprogram och chattat/letat julklappar hela dagen. Plus att jag tvingas flytta på lillkatten varje gång han försöker slå kullerbyttor på tangentbordet. Klurar fortfarande över några presenter.. det är lite jobbigt det här. Kickis är nog klar, kanske syrrans, Mammas är redan köpt.. Måste leta upp lite saker till dem andra nu. Jag hittar inga riktiga pokémon :D

Missade Parlamentet idag.. o.o' It's terrible!

Känner att jag har lite att skriva såhär nu.. hm.. Jag vet!


DET ÄR TREDJE ADVENT OCH LUCIA! SNART ÄR DET JUUUUUL!! x''3

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards