lockfagel

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Emelie - 21 december 2009 18:54

Yes, nu har vi fått tillbaka internet hemma hos mamma igen, så jag är inte fullt lika rastlös längre ^^

Större delen av cirka 2 timmar har jag lyssnat på musik på Youtube och GrooveShark, samtidigt som jag letat som en tok på den värdelösa sökmotorn! Okej, vanligtvis är jag för Google, men idag var det bara kasst o.o' Hörde en låt på Youtube - "Barely Breathe" by Broken Frame - och som vanligt när jag hör en ny låt med ett band/artist jag inte känner till så söker jag genast på bandet för att läsa lite om det.. INGENTING!! Jo, nån MySpace grej och en massa annat dumt om ett album som heter "A Broken Frame"!! Så jag hittade alltså nada om Broken Frame (BANDET).. Inte heller finns den låten jag gillar på GrooveShark, så jag får lyssna på den på Youtube..

Men de goda nyheterna är att "Utopia" by Within Temptation nu finns på GrooveShark, den behöver jag därför inte lyssna på på Youtube. HALLELUJAH! :3


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards