lockfagel

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Do you fight for all the wrong reasons?

Av Emelie - 28 december 2009 20:51



Självklart är ju de här de bästa filmerna i serien än så länge ^^ Även om jag älskar alla x3


Obsession of the Week: Harry Potter ^^

Jo, jag läste nämligen ut Hemligheternas kammare i förrgår och både De vises sten & Hemligheternas kammare visades på teve i helgen, och självklart tittade jag ^^ Eller, tja bara på delar.. missade lite korta delar av ettan, och sedan kunde jag bara se tvåans första hälft, dubbad, igår för att jag sedan åkte till stallet. Och självklart måste ju HP fortsätta även in i januari ^^ På fredag, den 1:a januari, går Fången från Azkaban på tv 3 klockan 18.00 och dagen efter, den 2:a janurari, går Flammande bägaren på kanal 5 klockan 18.30 ^^ Med lite tur kanske vi ser fyran hos Kicki, då jag försvinner till ytterligare ett sleep-over party ^^ Annars snor jag den från Emma ^^ (Jag har tappat bort min XD)

Nu måste jag bara gå till bibblandet någon dag och låna 3:an, 4:an och 5:an i serien.. jag KLARAR inte av att vara utan böckerna så här länge nu! I'm trapped! (..inside a box ^^)

Kom för en stund sedan hem från 24 timmars party hos Hannah i den lilla stugan ^^ Tillsammans med henne, Emma, Emelie, Eira och Mirre tittade vi på både bisarra-, läskiga- och roliga filmer ^^ Sjukt roligt ^^ Vi såg på.. *host*, en som jag helst inte vill prata om >.<, Drag me to Hell, 1408 & Yes Man x'3 Den jag inte vill prata om är dne bissarra, 1408 var den läskiga och grymma filmen,  Yes Man var roligt och Drag me to Hell var både läskig och rolig.. en riktig skräck-komedi XD På en del ställen satt jag och skrattade nästan ihjäl mig xD Grymt roligt :D Och jo, vi såg även en liten del av Dogde Ball, som jag självklart sett förut och den är också skitrolig ^^


Heheh ^^ Det var nog allt för idag, jag tänkte senare titta på Underworld.. om jag inte fått nog av film för idag möjligen XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards